دخترم. تب کرده. واقعا خسته شدم

۲ پاسخ

تبش چنده؟
تا سه روز باید خوب شه وگرنه عفونتیه
اگه تبش با شربت استا کنترل نمیشه ،بروفن بده
اگه بازم نشد ،شیاف استامینوفن
اخرییییین مرحله و مواقع ضروری که تب میرسه به ۴۰ یا بالاتر. میتونی نصف شیاف دکلوفناک کودکان رو براش بزاری
تب شویه ،توی آب ولرم و نمک بنشونش ،
گلاب بزن به صورتو گردنو کشاله پاش
خونه خنک و لباسا کم

خواهر زاده منم اینطور شده ۳ شب بستری بود ویروسه تبش پایین‌نمیومد

سوال های مرتبط

مامان نی نی 😍 مامان نی نی 😍 ۲ سالگی