خانوما این لباس چطوره البته بدون کمر

تصویر
۱۷ پاسخ

با کمر که خوشگل تره

اتفاقا باکمر قشنگه

بیا یه پیج بدم اونجا لباساشون بلنده پایین تنه هاشونم کلوشه قیمتاشونم مناسب

خوشگله

قشنگه خامه دوزي هميشه شيكه

وای مانکنو ببین🤣🤣

کجاس دقیق؟قیمتش چندبود؟

عزیزم آدرسشو میزاری برامون مرسی🌺

قشنگه

ببخشید قیمتش چنده

خیلی خوشگله من برای جنسیت میخوام همچین لباسی بدوزم

خوشگله

خوشگله پیج نداره بزاری واسمون

قشنگه

خوبه قشنگه ولی چرا لباس رو تن مانکن مرد کردن😐

خوشگله

خوشگله

سوال های مرتبط

مامان دردونه مامان دردونه هفته سی‌وششم بارداری
مامان نی نی 🩷 مامان نی نی 🩷 هفته بیست‌وهفتم بارداری
مامان معجزه الله💙 مامان معجزه الله💙 هفته سی‌وششم بارداری
مامان علیسان مامان علیسان ۶ ماهگی
مامان آیهان مامان آیهان ۵ ماهگی
مامان یاسین💙👶 مامان یاسین💙👶 ۸ ماهگی
مامان الینا مامان الینا ۳ ماهگی
مامان مامان ورجکا مامان مامان ورجکا هفته شانزدهم بارداری