لش جلو پنجره 🫠🫠🫠بچه هاتون مغزیجات میخورن

تصویر
۱۸ پاسخ

بصورت پودر میخوره فقط بادام هندی رو همینجوری میخوره

بله عزیزم

اره عاشق مغزیجاته

عاشق فضای خونت شدم احساس ارامش بهم دس داد

آره به جز پسته و گردو. اونم برلش آسیاب میکنم
مهرنوش پرده خونه ت خوشگله
میخوام 3.4 ماه دیگه ک رفتیم خونه خودمون پرده بگیرم موندم چی بگیرم
اسم خاصی داره؟ یا حریره؟

بلهمیخوره

بیشتر پودرشو میریزم قاتی ماست براش

نه فقط پسته

ویوی پنجره تون🥲😍❤️❤️

بله خیلیم دوست داره
من تخمه هارو مغز میکنم همینجوری سالم میدم میخوره
اما مثلا گردو پسته بادام هندی و درختی و اسیاب میکنم توی فرنی بهش میدم

خطر نداره مبل زیر پنجره

بله میخوره
پسته
گردون
بادام هندی
مغز تخمه

پسته ميخوره

فقط پسته رو میخوره، بقیه پودری تو فرنی میریزم

آره عزیزم دوس دارن

بله عاشق آجیله دخترم

اره به مقدار زیااااد

بله میخوره

سوال های مرتبط

مامان اهورا و 🍒 مامان اهورا و 🍒 هفته چهاردهم بارداری
مامان 💙اهورا💙 مامان 💙اهورا💙 ۲ سالگی
مامان فسقلی ها🍼🩵💖 مامان فسقلی ها🍼🩵💖 ۲ سالگی