من خونریزی و هیچی ندارم و شیاف و امپول میزنم ولی میگن بچه ها نمیمونم برام دعا کنید فردا معلوم میشه
نه گلم یخچال نذاری هاا خراب میشه روغنش جامدمیشه
روغنیه نباید تو یخچال باشه،تو دمای محیط بزارش
به من با یخ داد گفت بزار یخچال
نه تو دمای بیرون ولی جاش خنک باشه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.