امپول پروژسترون بایدیخچال بذارم؟؟؟؟

۵ پاسخ

من خونریزی و هیچی ندارم و شیاف و امپول میزنم ولی میگن بچه ها نمیمونم برام دعا کنید فردا معلوم میشه

نه گلم یخچال نذاری هاا خراب میشه روغنش جامدمیشه

روغنیه نباید تو یخچال باشه،تو دمای محیط بزارش

به من با یخ داد گفت بزار یخچال

نه تو دمای بیرون ولی جاش خنک باشه

سوال های مرتبط

مامان کسراونینی مامان کسراونینی هفته بیست‌وششم بارداری
مامان اریا و آرسام مامان اریا و آرسام هفته سی‌ودوم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا هفته هجدهم بارداری
مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 مامان شیرین پسر🩵🩵🩵 ۲ ماهگی
مامان قند و عسل مامان قند و عسل هفته بیست‌وششم بارداری
مامان ناناز مامان ناناز هفته بیست‌ویکم بارداری