به وقت ختنه پسر خونه..🥲
۱۴۰۵/۰۱/۰۶

تصویر
۱۰ پاسخ

منم امروز ختنه کردم.خدا کنه راحت بگذره

😭😭😭😭

بعد بیحسی هم بیقراری و گریه کرد؟همش توهم میزنم بچه اگه بیحس نشه زبون نداره بگه که.😭😭😭اولین ادرار چی؟اذیت نشد؟

اوخی مامانی

اوخوداااا عزیزممم

مبارک باشه عزیزم

یاد ختنه پسرم افتادم چقدر گریه کرد🥺

مبارک باشه. بخیه زدی یا حلقه؟
چرا دلم براش سوخت🥲🩵

مبارک باشه عزیزم.اذیت نشد!؟به چه روشی ختنه کردین!؟

مبارکش باشه

سوال های مرتبط

مامان میراث👶🏻🩵 مامان میراث👶🏻🩵 ۴ ماهگی