۲ پاسخ

اره دیگه خلط ها داره از رو سینش کنده میشع خوبه

ببرش دکتر خودت دارو نده چون یک ماهشه کوچیکه
خدایی نکرده گلوش چرک نکرده باشه

سوال های مرتبط