خانما انمالی چند هفته میشه رفت ؟ انتی انجام دادام

۵ پاسخ

۱۸هفته ۲ روز بهترین وقتشه

انشالا همتون بسلامتی فارغ بشین

دکتر من گفتن هفته ۱۸ تا ۱۹ برم

من ۱۸ هفته ۲ روز وقت گرفتم ۸ فروردین

من ۱۸ هفته و ۵ روز رفتم

سوال های مرتبط

مامان آریا✨و آرن🍃💙 مامان آریا✨و آرن🍃💙 روزهای ابتدایی تولد
مامان معجزه های خدا مامان معجزه های خدا ۸ ماهگی
مامان قندک مامان قندک ۵ ماهگی
مامان معجزه خدا مامان معجزه خدا ۱ ماهگی
مامان عشق های من مامان عشق های من هفته بیست‌وچهارم بارداری
مامان فندوق مامان فندوق هفته سی‌ام بارداری
مامان مهران مامان مهران هفته چهاردهم بارداری
مامان فسقلی هام💙🩷 مامان فسقلی هام💙🩷 ۶ ماهگی