۶ پاسخ

داخل پستونک اب سیب رد نمیشه عزیزم

توی بطری شیشه ای نگهدار

میتونی نگه داری تا یکی دو روز اتفاقا خیلی مقوی منم میدم به پسرم
ولی تو شیشه شیرش نگه ندار بوی بدی میگیره

خودت بخور

اب سیب خیلی قندش بالاستا

سه روز

سوال های مرتبط

مامان امیرمحمد مامان امیرمحمد روزهای ابتدایی تولد