خانما آد کاموت خوبه؟
باعث بی قراری بچه نمیشه؟

۱ پاسخ

نه من ک خیلی راضی بودم . برای رفلاکسش خیلی خوب بود

سوال های مرتبط

مامان باران مامان باران ۵ ماهگی
مامان لیاناآرادهیراد مامان لیاناآرادهیراد ۴ ماهگی