۶ پاسخ

ایجانممم بسلامتی بغلش کنی😍

عزیزم خداحفظش کنه واست😍

بسلامتی بغلش کنی عزیزم من ۴۰ هفته هم سونو دادم
قرار بود تولد همسرم بیاد نامه هم داشتم برای همون تاریخ ولی روز قبلش انقباضاتم شروع شد و تو ۴۱ هفته سزارین شدم

چه سونوگرافی انجام دادی

انشاءالله به سلامتی بغلش کنین.

اسم دکتر زنانت چیه ؟

سوال های مرتبط

مامان هایلین 🩷 مامان هایلین 🩷 ۱۲ ماهگی
مامان اقا شاهان🥹 مامان اقا شاهان🥹 ۳ ماهگی