بماند به یادگار از آخرین روز ۳۳ هفتگی🥹

تصویر
۴ پاسخ

۲۸هفته ک۱۲۰۰بود وزن نینی خوب بود ولی نمدونم شکم ندارم چرا وزنمم خوبه ۷کیلو اضاف کردم شدم ۷۰ لیدی میل و مولتی هم میخورم

ای جان بسلامتی فارق بشی

چه قشنگ🥰😍

چههه مامان قشنگییی خوش به حال آقا دیان😍🩵

سوال های مرتبط

مامان نویان کوچولو💙 مامان نویان کوچولو💙 ۲ ماهگی
مامان اقا مهدیار🩵🧡 مامان اقا مهدیار🩵🧡 هفته سی‌وششم بارداری
مامان تپل خان🥰👶🏻 مامان تپل خان🥰👶🏻 روزهای ابتدایی تولد
مامان هایلین 🩷 مامان هایلین 🩷 ۱۲ ماهگی