۱۰ پاسخ

من‌که اگه بگه تا ۴۰ هفته ام صبر میکنم اما سزارینم

دکتر منم نامه رو نداد ، فقط میگه من بهت خبر میدم تاریخ رو 🥴 کلافه شدم

منو ۳۸ و ۲ روز داد

حالا من برعکس ۲ روز مونده به پایان ۴۰ هفته دکترم می گفت بیا آمپول فشار بزنم زایمان کنی می گفتم نه تا کامل نشه خودش نیاد نمی خوام چون هر یک روزم توی رشد و تکامل تمام ارگانها مخصوصا مغز بچه اثر داره
دختر من خودش روز بعدش دنیا اومد

دکترم به من گفت ۳۸ هفته و ۲ روز به بعد،اگه تاریخ برات مهمه میتونی با دکترو بیمارستان پافشاری کنی

من میخوام بگم ۳۶ هفته ختم بارداری بهم بده دوقلوام خیلی اذیتم

اگه به حرف ما گوشت کنن که خیلی خوبه

منم نگرفتم گفت ۱۰ روز مونده به زایمان بیا😐

ب من نداد گفت دوروزم دوروزه

اره میده.

سوال های مرتبط