۵ پاسخ

من داد برا ۳۸ هفته و ۵ روز گفت بمونه بهتره
با این که سیاتیک امونم بریده و دلم میخواد ک زودتر زایمان کنم
ولی دیگ دکترا بهتر میدونن

نه زوده

برامن قبول نکرد..گفت زودترنمیشه

من به دکترم گفتم نداد گفت زوده
گفت ۳۸ هفته و چند روز

بیشتر بمونه بهتر ک

سوال های مرتبط