اینجا مردم خاک خوردن خاک میخورن خاک ندن
ولی متاسفانه مسئولین رهبران خون مردم رو میخورن
خدارو شکر که ستارخان قدر مردمش رو میدونست و صد حیف که این مسئولین قدر مردمش رو ...
والا اون یه مسئول با وجدان بود نه اینا بیشرفا
والا تو ایران ما سپر مسولینمون شدیم برعکس ستار خان
اون ستار خان بود نه مسئولان ما ک مردم رو سپر خودشون کردن و شکم گرسنه و سیری کسی براشون مهم نیس فقط چپاول و دزدی کنن همین بسه
دمش گرم آفرین 😍😍😍😍
کاش مسئولین هم قدر مردم که خاک میخورن رو بدونه
🇮🇷❤️💪🏼
لازمه اینم بگم به یه عده هم وطن که به ترکا میگن خر
از این کار به بعد این حرف افتاد دهنتون
بله عزیزم در صورتی که مسئولین یکم به فکر مردم باشن نه مثل مسئولین ما ...
افتخاریم 😍❤️❤️
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.