سلام عزیزانم
پسر از کی بنشونیم خوبه؟

۴ پاسخ

یه ماه دیگ کمکش کن هرچی دیر تر باشه بهتره

پسر دیرتر از دختر میشینه ، اگر خودش تمایل داره بشونین وگرنه زوده به کمرشون اسیب میزنه

الان دیگه کامل میشینه و گردن میگیره

پسر من از بس گریه میکرد فقط تو حالت نشسته آروم میشد از چهل روزگی فک کنم تو بغل حالت نشسته بغلش میکردم

سوال های مرتبط

مامان مهدی یار💙 مامان مهدی یار💙 ۴ ماهگی
مامان پسته پسر🫒🥑 مامان پسته پسر🫒🥑 ۱۴ ماهگی
مامان بَچوها مامان بَچوها ۸ ماهگی
مامان نیهان👼💕 مامان نیهان👼💕 ۱۷ ماهگی