۵ پاسخ

باید از شش ماهگی آب داد دیگه
دکترا میگن

من اوایل برا زردیش رکتر گف بده
الان نمیرم اصلا

من از دو ماهگی دو س روزی یبار ۲ سی سی میدم اب جوشیده ولرم .دکتردخترم گفت برای حرارت بدنش خوبه واینکه چون همش شیرخشک میخوره براش خوبه

من تازه دو س روزه ابجوش نبات میدم

از شش ماهگی دادم که غذا شروع کردم

سوال های مرتبط

مامان 🩷هِلِنا جون🩷 مامان 🩷هِلِنا جون🩷 ۵ ماهگی