باید از شش ماهگی آب داد دیگه
دکترا میگن
من اوایل برا زردیش رکتر گف بده
الان نمیرم اصلا
من از دو ماهگی دو س روزی یبار ۲ سی سی میدم اب جوشیده ولرم .دکتردخترم گفت برای حرارت بدنش خوبه واینکه چون همش شیرخشک میخوره براش خوبه
من تازه دو س روزه ابجوش نبات میدم
از شش ماهگی دادم که غذا شروع کردم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.