کسی شیشه شیر توییست شیک داره؟راضیه؟

تصویر
۷ پاسخ

پوف پولت زیادی کرده خاهر جان

اره دارم راضیم دخترم اعتصاب شیر بود اینو فقط فعلا میخوره

واسه بچه ای که بزرگ شده بی بی لندم گزینه خوبیه عزیزم تنوعشم زیاده

اونت و چیکو ۱ملیون و۴۸۰شدن من دیروز گرفتم

ههففت میلیون و نیممممم
نه تروخدا اینکارو نکن سکته قلبی میکنم😀
و اونتش برچسب بچسبون تنوع شه😀

من دارم انگار پسرم خیلی با سریش ارتباط برقرار نمیکنه

دختر بزار بچه هر چی راحته بخوره
هوا به هواش نکن لج میکنه شیشه رو ول میکنه

سوال های مرتبط

مامان گلی مامان گلی ۱ سالگی
مامان نیلا💜 مامان نیلا💜 ۱۷ ماهگی