مامان گلیا کسی از این صندلی غذا داره راضیه؟

تصویر
۳ پاسخ

من میخوام اسپرینگ بخرم

منم میخواستم بخرم اما نمیدونم خوبه یا نه
فقط فکر کنم بزرگ هستش بالای یکسال مناسبه
کمربند نداره و تشکچه نداره که راحت داخلش بشینع

صندلی غذا اگر هدفته زویه خیلی خوبه

سوال های مرتبط

مامان آیـــدیــــن🤎🧸 مامان آیـــدیــــن🤎🧸 ۱۱ ماهگی
مامان نیلا💜 مامان نیلا💜 ۱۷ ماهگی
مامان رادین💙🐣🧿 مامان رادین💙🐣🧿 ۸ ماهگی