۳ پاسخ

مامانم برای داداشم گرفته بود الان ۷ سالشه هنوز میشینه روش تاب میخوره
ولی من ساده شو گرفتم

من دو روزه تاب شو برقی گرفتم دارم عشق می‌کنم دخترم واقعا تابشو دوست داره

برای من تاب نمیشه
و خیلی کاربردیه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی