سلام مامانا صندلی غذا کاربردیه؟؟

۴ پاسخ

برای من خیلییییییی

آره خیلی خوبه

سلام واسه من هنوز استفاده نشده
انگار بزرگه براش هنوز
من مدل تاب شو کیدیلو گرفتم
شاید از یکی دو ماه دیگه سایزش شه اما الان توی کریر بهش غذا میدم

اره خیلی خوبهه

سوال های مرتبط

مامان 🤍🤍🤍 مامان 🤍🤍🤍 ۱ سالگی