خانما کسی کالسکه اسپرینگ مدل گلکسی داره؟ راضیه؟

تصویر
۵ پاسخ

من دارم
خیلی راضیم
تو صندوق ماشین هم جا میشه
چرخاش بزرگه واسه پیاده روی شهری خیلی خوبه دسته‌اش هم پایین و بالا میره تنظیم میشه به نسبت خودت
من اوکیم باهاش

عالیه اینا منم میخوام بگیرم
دیوار گذاشتن قیمت مناسب

من بی بی استار مسافرتی دارم راضیه ام

اینا تو ماشین جا نمیشه عصایی بگیر به نظرم

چه قیمتن اینا؟؟

سوال های مرتبط

مامان دنیا🌎💗 مامان دنیا🌎💗 ۱۰ ماهگی
مامان نیلا💜 مامان نیلا💜 ۱۷ ماهگی