زردی بچم رو عدد ۹ بودخوبه ؟

۶ پاسخ

بزامن4روزه رو9بودمهتابی گرفتم گذاشتم زیرش امدپایین

نه برا بچه سه روزه زیادم هست😐

خوبه شیر خودتو میدی؟

دکتر گفت خوبه ک

نه ک زیاده

مراقب باش بالاتر نره

سوال های مرتبط

مامان نینی مامان نینی ۱۰ ماهگی