اییی خدا منم دنبالشم
شوهرمو فرستادم داروخونه قرص سه رنگ بگیره هیچ جا نداشتن
من آیودی گذاشتم بهمن ماچهارماه از زایمانم میگذره اصلا پریود نشدم تازه دوروزه لک بینی دارم خیلی شکمم باد کرده
ووای منم میخوام به جز ال دی چی هست که پریودم تنظیم کنه
به بچه هم شیر خودمو میدم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.