قرص ضدبارداری چه مارکی بگیرم عوارضش کمتره؟

۴ پاسخ

اییی خدا منم دنبالشم
شوهرمو فرستادم داروخونه قرص سه رنگ بگیره هیچ جا نداشتن

من آیودی گذاشتم بهمن ماچهارماه از زایمانم میگذره اصلا پریود نشدم تازه دوروزه لک بینی دارم خیلی شکمم باد کرده

ووای منم میخوام به جز ال دی چی هست که پریودم تنظیم کنه

به بچه هم شیر خودمو میدم

سوال های مرتبط

مامان سامیار🐻🤎 مامان سامیار🐻🤎 ۴ ماهگی