خانوما چجوری سیبو بخار پز میکنین برا نینیا

۳ پاسخ

من تو یه شیشه مربا میریزم میذارم تو قابلمه آب میریزم میجوشه بخار پز میشه
اینجوری آب خوده سیب هم هدر نمیره ته شیشه میمونه اونم میدم به دخترم میخوره

منم ی صافی میزارم سیبارومیریزم توش روقابلمه میزارم قابلمروآب میکنم سرشومیزارم بخارپزمیشه

من رنده میکنم میریزم تو فرنی باهم میپذره

سوال های مرتبط

مامان معجزه🦁🌞 مامان معجزه🦁🌞 ۱۰ ماهگی