۳ پاسخ

برای من خیلی شدید بود گفتن شاید عفونت ادراره رفتم ازمایش ولی نبود بعد خودش خود به خود بهتر شد حالا امروز باز یکم هست

برای منم یه روز درد هست یه روز نیست اگر لک یا خون دیدی یا خیلی شدید شد دردت و هی بدتر شد برو دکتر

خیر برو زایشگاه مطمعن بشی

سوال های مرتبط