۸ پاسخ

بله منم همینم 😁😆

خوردن که میخورم همچی ولی دیگه واقعا پهلو ب پهلو شدن نشستن راه رفتن سخته هووف

سلام خانومامیشه کمکم کنیدخیلی نگران شدم من این سونورو27هفته و2روزانجام دادم چراهفته هارواسنجوری زده FLچراکمه نگرانم میشه جواب بدین مرسی

تصویر

تو نه !!!!! هممون😁

استخون های کشاله رونم خیلی درد میکنه

عزیزم تنها نیستی

هفته ها بالاتر بعدتره😭😭

منم همینم🥲

سوال های مرتبط