۶ پاسخ

من هیچی جواب نداد اصلا شیرم نیومد😐

سرمام آی بانو

مال من هیچ کدوم

من قطره شیرافزا گرفتم عالی بود

من قرص برام جواب داره میده درحال مصرفم

من قطره رو استفاده کردم زودتر اثر داره قرص نمیدونم

سوال های مرتبط

مامان جوجه❤️🤰🏻 مامان جوجه❤️🤰🏻 ۷ ماهگی