برعکس بچه من تاخونه هستیم سروصدا بازی گریه. کافیه برم ببرون یا کسی بیادخونمون ایقد ساکت اروم میشه
میگم شاید از ریفلاکسه
اخه پیش مامانم نمیمونه بزارم چرا اینجورین اخه
وضع منم همینه ،چند روز پیش رفتم مهمونی یکم شلوغ بود همین که رفتیم تو گریه کرد هر کاری کردم گریه ش قطع نشد مجبور شدم برگشتم🥲از الان استرس دارم عروسی داریم یه ماهه دیگه انشالله که درست بشه تا اون موقع
متاسفانه منم همینم
هیچ جام نمیبرمش
میذارمش پیش مامانم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.