نه دختر دایی من ۷ماهشه رفلاکسپنهان داره ولی ماشالله دکتر و بهداشت میگن باید رژیم بگیره
دختر منم کم شیر میخوره میخواد شیر بخوره انگار دعوا داره نوک سینه رو گرفته دهنشو میکشه گریه میکنه یکم میگذره آروم ک شد باز همین کارو میکنه
اره چون شیر نمیخوره
ارع
منم همین سوالو دارم و در ضمن چه علامتی داره رفلاکس پنهان
اره از علایمش همینه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.