۱ پاسخ

من ختنه کردم بچه اولم رو سه ماهش بود خیلی راحت بود بااستامینوفن می خوابید اروم میشد شیر خودم رومیدادم میخوردم ارومش میکرد باز میزاشتمش از صبح تاشب اصلا پوشک نکن شماهم تا بچه هستن بنظرم بهتروراحت تره

سوال های مرتبط

مامان هدیه خدا مامان هدیه خدا ۷ ماهگی