۵ پاسخ

هرسالادی باشه فقط درشت خورد کن خوشمزه میشه با جوجه . من کلم سفید و خیار گوجه خلالی خورد میکنم آبلیمو نمک میزنم سس هم می‌زارم رو سفره چون بعضیا سس نمیزنن

سالاد شیرازی و فصل

من سس خودم درست میکنم ۲قاشق ماست پرچرب ۱قاشق مایونز یکم پودر سیر
شوید خشک روغن زیتون یکم‌نمک ویکم پاپریکا

سالاد کاهو و هزارجزیره

با سلاد کاهو و سس ماینز

سوال های مرتبط