۴ پاسخ

برادر زاده من از ۳ سالگی‌ دیابت گرفت نه قرص نمیدن به بچه انسولسن باید زد

قندش رو چند بود علائمش چیه!؟

پیش دیابت کنترل میشه اما دیابت نمیدونم

دختر خاله ام از بچگی دیابت داره ، معمولا بچه ها انسولینی هستن
بازم دکتر باید تشخیص بده

سوال های مرتبط

مامان آرین و آرمیتا مامان آرین و آرمیتا ۵ سالگی