خانوما قرص امگا ۳ تو بارداری میگن بیش فعالی میاره درسته ؟

۸ پاسخ

من میخوردم ولی بچم خیلی شوخههههه الان

من می‌خوردم

من میخوردم ولی بچم یکم علائم بیش‌فعالی داره

من میخوردم هفته ای دو یا سه بار
توی شیردهی ام خیلی خوبه

نه اتفاقا واسه رشد مغزی جنین عالیه

ارع دوران شیر دهی هم خوب نیست

نه خیلی هم مفیده

نه اصلامن میخوردم

سوال های مرتبط

مامان فندق مامان فندق ۱۴ ماهگی