عزیزم بچه شما خوب شد غذا خوردمش؟
حدیث دخترت چطوره؟هنوز توی خوراک اذیته؟
الان دختر شماهم غذای بافت دار نمیخوره تف میکنه بیرون؟
من پسرم ۸/۵ماهش هست و بیش حسی داره تازه متوجه شدم امروز دکتر گفتار درمان بودم گفت باید با ی سری ماساژ ها داخل دهان و لوله های حسی تمرین کنی هرروز ک دهن عادت کنه ب غذاهای بافت دار پسر من غذاهای بافت دار تف میکنه بیرون و حالت عق زدن میگیره ،و هر غذایی درست کنم اولش حتی پوره کمیخوره حالت چندشش میشه در هر صورت باید تمرین کنم وماستژ بدم نا درست بشه حتما دخملت ببر و بزار تمرین بهت بدن خیلی هم اسونه ک زودتر درست بشه چون هرچی بزرگتر بشه سخت تر میشه
حدیث راه حل نداد مشاور تغذیه؟
میوه میخوره؟ بیسکوییت یا هله هوله اینطور چیزامیخوره؟
نمیدونم
ولی من دخترم غذا رو میدید اوق میزد دکتر میگفت اختلال پردازشگر حسیه
بردم یه دکتر دیگه فاموتیدین داد بهترشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.