۷ پاسخ

دختر من از دیروز اینطوری شده
انقد وسط غذا ای دوست داره اگه اب بدم دیگ غذا نمیخوره
نمیدونم چیکارش کنم

اره دخترمنم یک ساعت تو دهنش نگه میداره😬

وای پسر منم دو روزه اینجوری شده
کلافففه شدم از دستش

دختر منم اون طوریه

واااای بچه منم همینه بهش میگم سنجاب......گاهی آب بهش میدم تا اونا بره پایین

یواش یواش درست میشه نگران نباش

اب بده پشت لقمه ش قورت میده

سوال های مرتبط