اره میزارم
چون وقتی نزارم بقیه خیلی راحت میدن😐
من توی مهمونی بچمو کاملا آزاد میذارم هرچی دوست داشته باشه بخوره میدم بهش
قرار نیست که جزو روتین زندگیش باشه مهم روتین همیشگی هست که من سعی میکنم قند و شکر و چیزای ناسالم بهش ندم در حد هرچند وقت یک بار که مهمونی باشه چرا به خودم و بچم سخت بگیرم
من هنوز شیرینی و شکلات ندادم کلا قند مصنوعی نمیدم واسه همین چون نمیدونه چیه نمی خواد
پسر من زیاد نمیخوره نهااایتا یکی
اره بچه من همه چی میتونه بخوره
من چی بگم ک هم خودمون سوپر مارکت داریم هم مارم هر وقت برم خونه مامانم یه پلاستیک جمع میکنه میده بش میخوره
ن من نمیدم بهش ، بیسکوئیت مادر میبرم با خودم یکی میدم دستش سرگرم شه
من اره گاهی میخوره زیاد نه
آره خب اگه ندم که دیگه تمومه میشم سنگدل ترین مادر دنیا از دید فامیلا و اونا میدن بهش ترجیحم اینه خودم یکم بهش بدم
آره میدم مگه چقدر میخواد بخوره
شکلات اره میدم ولی اصلاشیرینی قنادی نمیدم اصلا
حواسش و پرت میکنم
من عیدو بیخیالش شدم واقعا نمیتونم کنترل کنم فقط مسواک میزنم تند تند ایشالله بعد عید از شکلات و شیرینی میگیرمش😂
اره میخوره تو خونه ام میدم یکی بهش بعضی وقتا
اره بابا ، بهش سخت نمیگیرم و اونم یه دونه بیشتر نمیخوره
کجای کاری پسرمن تخمه هم میشکونه،هرچی میارن بایدبه اینم تعارف نکنن نیارن صداش درمیاد😁
خورد خیلی ناراحتم ولی از دست ادم در میره
اره میدم بهش
معمولا با همون یکیقانع میشه
میدم بهش
چرا میدیم
دادم بهش انقدر تو خونمون بهش ندادم مثله ندید پدیدا رفتار می کرد دیگه یه کم بهش میدم 😬
پسر من لب نمیزنه من راضیم بخوره فقط عاشق شیرینی تر هست اونم نصف شیرینی همین از این بیشتر نمیخوره
خشک میدم تر هم یکم میدم
من یکم میدم دیگه حواسشو پرت میکنم نخوره
بهش میدم
آره بچه من بزور میخوره
اره دادم اگ نمیدادم ابرومو میبرد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.