البته دکتر پسرم میگه بهترين شیر خشک ایرانی آپتامیل هست ،اگه بتونی خارجی بگیری که عالیه وزن دهیش من مدتی میدادم
منم پسرم بخاطر ریفلاکس پنهان وزن نگرفت از 3 ماهگی
اصلا شیر نمیخورد خیلی کم الانم با دارو کمی میخوره ربطی به عوض کردن شیر نداره فکر کنم
اره عوض كن ممكنه وزن دهي نداشته باشه واسه دختر شما
به نظرم اک اعتصاب شیربوده عوض نکن چون باز اعتصاب میکنه من رو حساب بچه خودممیکم اینجوریشد
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.