هردوتاش هست عزیزم، بعضی مادرا شیرشون خیلی مقوی و چربه و خیلی وزن میده اما بین ۴ تا ۵ ماهگی به بعد بچه ها کمتر وزن میگیرن
شیر منم همینطوره ب بچه وزن بیشتری میده . ولی در کل سه ماه اول بیشتر وزن میگیرن
خب شاید شیرخشکش بهش نمیسازه
شیرخشک ک نسازه وزن دهی هم نداره
سه ماه اول بچه خوب وزن میگیره
ولی شیرتم خوبه👍
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.