۴ پاسخ

هردوتاش هست عزیزم، بعضی مادرا شیرشون خیلی مقوی و چربه و خیلی وزن میده اما بین ۴ تا ۵ ماهگی به بعد بچه ها کمتر وزن میگیرن

شیر منم همینطوره ب بچه وزن بیشتری میده . ولی در کل سه ماه اول بیشتر وزن میگیرن

خب شاید شیرخشکش بهش نمیسازه
شیرخشک ک نسازه وزن دهی هم نداره

سه ماه اول بچه خوب وزن میگیره
ولی شیرتم خوبه👍

سوال های مرتبط