۷ پاسخ

عزیزم شیر خشک گیگوز1 داری نمیفروشی چون. بچم مدارک نداره آزاد هم زیاد میشه چون بچم شیر خشک فقد میخوره به یکی دوتا کم میاره سخته اونجوری

اگه میخوای خیلی وزن بگیره نان بده که سنگینه

الان وزنش چنده

بستگی داره چند وعده بدی

همونو ادامه بده تو این وضعیت شیرخشک سخته یکم پیدا کردنش یا میبینی یه مدت شارژش نمیکنن یا نمیسازه مهم به بچه بسازه و بچه دوست داشته باشه

گیگوز وزن دهی خوبی داره

ببلاک وزن دهیش بیشتره گیگوز خیلی سبکه .من از نوزادیش ببلاک کامفورت دادم الانم ببلاک ۲ میدم

سوال های مرتبط

مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری