۴ پاسخ

شیر خشک گیگوز بهترین شیرخشک پسرمن خیلی وقتی میخوره خدارو شکر خوبه

عزیزم طبیعیه هرچی بزرگ‌تر میشن وزن‌گیریشون کمتر میشه

عزیزم نگران نباش تو ماه چهارم معمولا بچه ها یه استپ شیر دارن

ببلاک بنظر من خوبه از اول پسرم‌همینو میخوره وزن تولد ۳کیلو شیش ماهگی ۸۸۰۰

سوال های مرتبط

مامان معجزه امام حسین مامان معجزه امام حسین ۱۵ ماهگی
مامان ♡آقا مهدی یار♡ مامان ♡آقا مهدی یار♡ هفته چهاردهم بارداری