دختره من یازده کیلوعه منم میخام از اردیبهشت عوض کنم چون تا اون موقع میدونم کوچیک میشه و پس میده ولی فعلا خوبه
من پسرم دوازده هست . یکم تازگی داره کوچیک میشه . رون های پسرم یکم درشته
ببخشید مولفیکس پنج منظورمه
پنج دیکه تا هجده ماه اندازست شش برا دوساله
پنج از10کیلو تا25کیلوعه
یه شماره ۶ بخر اگر پس نداد که همون ببند اگر پس داد بعدا شماره ۶ استفادت میشه
من الان ۴ پلاس میبندم
من دوماه میشه سایز شش میبندم بچه ام زیاد وزن نداره نه کیلو هستش ولی هم راحت هم دستشویی میکنه نمیزنه بیرون
پسرم یازده ونیم
پنج براش عالیه یه کوچولو بزرگم هست
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.