منم خیلی دوست دارم شروع کنم ولی نمیدونم با چی چطوری خیلی رفلاکس داره بالا میاره جوری که از دهنش محتویات پرت میشن ۴۰ سانت اون ور تر
من شروع کردم به کسی هم کاری ندارم
رفلاکسم ندارع😁
بستنی هم بهش دادم
اگر رفلاکس داره ۴ ماه و دو هفته شروع میکنن
اگر رفلاکس نداره ۶ ماه تمام
این خودش باید کمکی داده باشه ب بقیه بهورنش😜😍😍
عزیزم ببرش دکتر تا بهت بگه از کی شروع کنی و با چی شروع کنی
خدا برات حفظش کنه
چند کیلو هستش عزیزم
اوخ ننه😍❤️ماشالله
من وسطای ۵ ماهگی دادم
۵ ماهگی
از ۶ ماهگی
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.