۷ پاسخ

مامانم داشتن
ی مدت شبا قبل خواب یه حبه سیر تازه رو ریز میکردن مثل قرص باآب میخوردن خوب شدن

من فیبروکیست دارم هروقت ناراحتم یااسترس وحرص میخورم دردمیگیره

من دارم ولی ریزه گفت با دارو حل میشه 6 ماه دیکه برو سونو هنوز که نرفتم
فک کنم چون مرسانا رو از شیر گرفتم جمع شده بوده نفهمیده
بهم گل مغربی و ویتامین ای داد پریودیم بهم ریخت دیکه نخوردم

شما دارید؟؟چه علاعمی دارید؟؟؟

مامانم داشت با سرنگ تخلیه کرد

من ۴ تا کیست دارم دوتا سمت راست دوتا سمت چپ بهم دارو داد ولی خالمو خیلی بد می‌کرد مثلا صبحا دقیقا علائم بارداری داشتم حالت تهوع خلق خوم خیلی عوض شد درد زیر شکم

من دارم دکتر بهم دارو داد ولی خب برطرف نشد

سوال های مرتبط