هیچی
نچرال و زیبایی
هیچی
ب اینکه دنبال نظر بقیه نباشی و به زندگیت برسی
عکستم بردار
زیبایی
الان داری پز میدی😅😂
عمل بینی
هیچی والا خیلیم قشنگی
منکه مخالف این چیزام ولی پلک هارو برداری هم فک میکنم خوب بشه،گرچه همینطوری هم زیبایی گلم
هیچی فقط غبغب رو بده تو
عمل بلفاو ژل لب
هیچی عالی عالی عالی😙😙
واقعا نیازی ب تعییر نداری زیبایی😍ولی اگه ابروهاتو یکم تغییر بدی خوب میشه از حالت کادری در بیاد
در ضمن خیلی شبیه جاری منی🤣
بشین سرجات خیلیم خوبی
عمل بینی بلفارو پلک ژل لب برداشتن غبغب
خیلی زیبایی
ژل لب
هیچی عالی هسی
لاغزکن
بلفاروپلاستی
یکمم لاغر کن غبغب بره
شماهم چهرت مثل منه
معلوم نیست چیکار کنی بهتر میشی ولی دست بزنی صورتتو خراب کردی
هیچکار نکن
ابروهات هم خیلی حالت قاب دارن که از مد افتاده اگه بتونی لیفت ابرو کنی خوبه
موهاتو رنگ کن
ولی فک کنم موهاته رنگ کنی خیلی تغییر کنی
هیچی همینجوری عالی 🥰
کاشت مژه ژل لب
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.