۳ پاسخ

این خیلی کانال خوبیه کلی ایده غذایی داره برنامه هم میده
تو روبیکاس
@komaki_koudake_man

تصویر

نباید ازغذاهای خودتون بدی که😐
تازشم شروع وفتی میکنی باید ازیه قاشق شروع کنی کم کم زبادکنی نه اینکه یهو برداری یه کاسه بدی

اره عزیزم کم کم شروع کن

سوال های مرتبط