۳ پاسخ

من که از این هفته حرکاتشو حس کردم چون بچه اولمه اصلا نمیدونستم چجوریه حرکت بچه.الان انگار دورخیز میره با دو پا میاد تو شکمم یا تو مثانه یا تو رودم انگار تو دلم ی بادکنک باشه ی دفعه بادشو مکش کن اینجور حسی دارم

اره تغییر میکنه
الان انگار استخون میخوره بهت
من اینجوریه خیلی محکم میزنه

برای من دیگه عملا انگاری دست یا پاشو میکوبه

سوال های مرتبط

مامان معجزه خدا🩷🎀 مامان معجزه خدا🩷🎀 ۵ ماهگی
مامان توت‌فرنگی🎀🍓 مامان توت‌فرنگی🎀🍓 ۱۰ ماهگی