۵ پاسخ

من گردو میخورم خیلی اروم میشم شماهم امتحان کن

عوارضش هم از بقیه داروهای معده خیلی کمتره چون من به دکترم گفتم دارویی برام بنویس که عوارض کمتری داره اگه میخوای بگیری قبلش هم با دکترت مشورت کن بعد بگیر

منم از معده درد خیلی اذیت بودم دیگه دکترم برام کپسول لانزو30 نوشت نیم ساعت تا یک ساعت قبل ناشتا میخورم 28تا کپسول داخلش هست یعنی خداروشکر برای من که عالی بود اصلا دیگه معده درد ندارم

من لانزوپرازول داده دکتر

فاموتیدین ۴۰

سوال های مرتبط