قرص پنتوپرازول ۴۰
من خودم همینطوریم از شدت سوزش توی گلو گلاب به روت بالا میارم
ولی این قرصه دکترم داد برای ناشتا میخورم خوبه
من تا 33 هفتگی با شیر سرد آروم میکردم. ولی بعدش دیگه تاثیر نداشت روزی ی قرص فاموتیدین 40 میخورم ک تا حالا جواب داده
آب بخور ،و خیار
بستنی شیری گاز بزن بخور . سیب پوست کنده آروم آروم بخور
من بعد از هر غذا آدامس می جوم، خوبه
الان هم که سوزش داری نان خالی یا بیسکویت کم شیرین
ب منم دکترم قرص پنتو 40داد ناشتا اروم کرد معدمو
منم اینجوری بودم ولی الان خیلی زیاد کمتر شده
دوغ، ماست، سبزی، قرمه سبزی، ترشیجات، آبمیوه، پرتقال، اینارو میخوردم سوزش میگرفتم
هرکی یهجور خوب میشه من بستنی کیمی میخریدم قالبی قورت میدادم میرفت تو معدم خوب میشدم
برای منم عجیب درد میکنه فعلا هیچی روم جواب نداده
قرص فاموتیدین
فاموتیدین بخور خیلی خوبه
زنجبیل روی آب سرد بخور
بخاطرموی بچه ست😂😂😂
من شربت آدی ژل میخورم اما به دکترت بگو و بهت دارو میده
دکتر برای من اینو نوشت من اسید معده تا گلوم میومد خدایی خوب بود ولی من هرموقع اسید داشتم میخوردم آب رو آتیش بود
منم دارم جدا از قرص
بعد غذا دراز نکشید و اب نخورید
ادامس بجویید
و به پهلوی چپ دراز بکشید
موقع دراز کشیدن سرتون خیلی پایین نباشه
شربت معده فوری تاثیر میزاره
شربت معده بخور دوقاشق بخور معدت خنک میشه
من ناشتا قرص لانسوپرازول میخورم
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.