منم اوایل با قطره چکون دادم دیدم خیلی اذیت میشه وترسیدم دهنشو زخمی کنه شیشه شبر اونت گرفتم شبیه سینه مادر تو اون میدم گناه داره طفلکی با قطره چکون خیلی اذیت میشن
اگ خودش مک میزنه نگران نباش فقط مراقب باش یهو سرشو تکون نده
من از قطره چکون استفاده کردم بعد ترسیدم حباب اضافه داره گفتم بچه دل درد نیوفته هوای اضافی وارد معدش شه
شیشه شیر استفاده کردم
تا کی میخوای با قطره چکون بدی؟ معمولا شیر خشک رو با قطره چکون میدن که سینه رو پس نزنه، هر چی مک بزنه فکش قویتر میشه سینت رو بهش بده
وای منم خیلی اذیت میشم با قطره چکان میدم
گاها میپرهه تو گلوش انقدر خودشو تکون میده
خیلی مواظب باش پسر من ک سرشو خیلی تکون میده یهو میاره جلو سرشو بزار گوشه لبش یکم یکم بده
چرا شیشه نمیدی بهش اذیت میشه بچه
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.