۶ پاسخ

آزیترو برای چی‌؟

منظورت ازپاراکید پروکیده؟؟؟چون‌پاراکید استامینوفه

مبشه یه‌کم‌ بیشتر توضیح بدی من نبردم دکتر میشه بگی چیا گفت چی بخوری چی نخوری چیکارت باعث تشدیدرفلاکس یا کم شدن بهش میکنن وتا چندماهگی اینجورین؟؟؟

آزیتروبرای چی

من پدیابست برا کولیک و بی بی کر و کیدیزول دارم برا رفلاکس و کولیک

پاراکید برای چی؟
مگه درد داره بچه؟ من شنیدم پاراکید زیاد نباید بخورن

سوال های مرتبط

مامان امیرعلی🐣🤍 مامان امیرعلی🐣🤍 ۱۲ ماهگی