آزیترو برای چی؟
منظورت ازپاراکید پروکیده؟؟؟چونپاراکید استامینوفه
مبشه یهکم بیشتر توضیح بدی من نبردم دکتر میشه بگی چیا گفت چی بخوری چی نخوری چیکارت باعث تشدیدرفلاکس یا کم شدن بهش میکنن وتا چندماهگی اینجورین؟؟؟
آزیتروبرای چی
من پدیابست برا کولیک و بی بی کر و کیدیزول دارم برا رفلاکس و کولیک
پاراکید برای چی؟
مگه درد داره بچه؟ من شنیدم پاراکید زیاد نباید بخورن
روزانه پیام مشاور، متناسب با سن کودکتون دریافت کنین.
سوالاتتون رو از مامانای با تجربه بپرسین.
با بازیهایی که به رشد هوش و خلاقیت فرزندتون کمک میکنه آشنا بشین.